Poletje=[mode: OFF], Blog=[mode: ON]

Ok girls and two boys. 😀 Zdej je pa res ze cas, da neki napisem. Ze tri mesce je stanje isto. To ni nobeni reci podobno. Wtf imam pol blog? Eno ze vidim, kako se ob tem tolce po celu in misli: “ja ddddd!!!!” 🙂

Ja ja ok, jebat ga. Je bilo pac poletje vmes, ok? Cez poletje je treba pohajat, treba bit na zraku in uzivat na soncku, ne pa gnojit pred PCjem. Se strinjamo? Itak, da se. 🙂

No kakorkoli, poletja ocitno ne bo v nase kraje se kar nekaj casa, zato bom pac celo zimo obujal spomine, kako lepo je bilo. Upam, da bom tako lazje pricakal novi val toplih dni.

Poletje 2008 je bilo noro in prepolno vsega, vendar kje naj zacnem? Na zacetku? Na koncu? Nekje vmes? Ajde nekje vmes. 🙂 Recimo avgustovski obisk České republike.

Odkar se po sivih poteh potepam tudi z motorjem, tega bo sedaj ze 8 let, sem vsako poletje za nekaj dni odrinil v italijanske Dolomite in Centralne Alpe (bognedaj pomesat teh dveh imen pri domacinih, ko poimenujes tamkajsnje hribe), kjer se lahko dodobra nauzijes neskoncnih in odlicnih cest, prepolnih ovinkov in dih jemajocih razgledov iz prelazov, katere naskakovat je milo receno, orgazmicno. Aaahhh. 🙂
(samo motoristi bodo razumeli zgornje besede, ostali ne niti poskusat 😀 )

Vseeno pa se po sedmih letih clovek tudi tega navelica, zato je bilo letosnje povabilo v Brno prava odresitev, vendar ne kar se tice cest. Na-a. Se dobro, da je med Slovenijo in Cesko prelepa Avstrija z njenimi odlicno oznacenimi cestami. Tako sem vsaj dobil mojo dozo ovinkov in razgledov, saj bi brez tega, jah, bi bila kriza. 🙂

Po drugi strani Ceska postreze z drugimi zanimivimi stvarmi.  Tako se lahko na primer pacis in v Ceskem naglasu prebiras napise na znakih

ves zmeden bulis v vrata, kjer pise

in


(kasneje mi je gostiteljica povedala, da ce bi pisalo “rini” alpa “vleci” bi bili pa oni vsi zmedeni) 🙂

 

opazovat, kako velik procent avtomobilov je Skod


(To je sicer Lada, ampak je bila lepo postimana)

se sprehajat po okoliskem podezelju

it na pivo, ki je, za razliko od nasih dveh, dosti bolj pitno, saj ni tako grenko

in seveda Cehinje, ki so v veliki vecini zelo lepe in postavne punce.

Se strinjamo? 😉

 

E! Za moske bralce pa se bonus: poljub s Ceske. 😀

Ahoj!

~ od duhec na 6 oktobra 2008.

3 komentarji to “Poletje=[mode: OFF], Blog=[mode: ON]”

  1. welcome back

  2. Živjo,

    kul blog. A si morda za izmenjavo povezave z mojo stranjo http://www.planinec.si ? Daj če ti je, pol mi piši na info@planinec.si pa se dogovoriva kaj 🙂 Goolgu in ostalim je všeč če je čimveč linkov 🙂

    Se veselim tvojega maila. LP

    p.s. sory da ti kar tukaj pišem (nisem našel maila), kar zbriši ta post ko prebereš 🙂 fsm

  3. […] ON], zima=[mode: OFF] 11 December 2008 Filed under: jaz — tjasulja @ 12:22 pm Če eni razglabljajo o tem, da je poleti preveč akcije, da bi pisali blog, sem jaz ravno v obratnem feelingu. Poletje […]

Komentiraj